Zakelijk
-
1. Verkoopdoelstellingen vastleggenDit is het eerste wat we doen: per maand voor een jaar, gespecialiseerd per type woning, en de te verwachten meerverkoop opbrengsten kwantificeren.
-
2. Confrontatie van de doelstellingenHiaten direct oplossen, Verkoopstrategie bepalen: welke kanalen gaan wij inzetten, zowel on- als offline. Denk aan social media, adwords, affiliaties, nieuwsbrief, advertising, database matching, mailings en internetobservatie. Er moet een perfecte klantencontact logistiek opgezet worden.
-
3. Marktbewerking strategieHoe gaan wij de kanalen inzetten, met wie, waarom en hoe krijgen wij de balans op no cure no pay. de zogenaamde cpo is het aller belangerijkste .
-
4. Promotiebeleid afstemmenWanneer doen wij wat en tegen welke kosten. En hoe meten wij het resultaat om te kunnen finetunen op de best renderende kanalen.
-
5. Help, we krijgen suspectsWij zijn 24/7 te bereiken maar hoe (telefoon, mail, chat.) Hoe en wanneer benaderen wij de suspects uit de verschillende kanalen.
-
6. Van suspects naar prospectsWelke informatie verstrekken wij aan klant (weten wij in welke aankoopfase deze klant zit). Rubriceren in fases en opvolgen vanuit een centrale database.
-
7. Prospects worden klantenHoe krijgen wij een prospect op gesprek (leren om telefonisch afspraken te maken, telefoon verlies maximaal 30%). Hoe maken we afspraken zogenaamde "no shows" maximaal 20%. Verkoop score face to face naar 60%. Annulerings percentage maximaal 10%. Add-ons 15% op transactie waarden.
- Wij werken uitsluitend met de allerbeste recreatie makelaars
- Wij werken transparant u krijgt een eigen dashboard om ons te volgen
- Wij kunnen zorgen voor tussentijdse verhuur opbrengsten tijdens de verkoop
- Wij kunnen alle verkoopkanalen inzetten
- Wij hebben waarschijnlijk uw koper al in ons bestand